The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Postoji mnogo načina za učvršćivanje zadnjice, ali danas ćemo se za savete obratiti profesionalcu. Amanda Li se ubraja u najpopularnije fitnes modele, a slavu je stekla svojom zaobljenom zadnjicom.

Podelićemo tajnu njenog privlačnog izgleda.

Da bi sačuvala svoju privlačnu figuru, Amanda radi jednostavne vežbe, koje zaista svako može da izvede. Radite ih i vi, da biste naglasili svoje prednosti!

KOMPLEKS VEŽBI ZA ZADNJICU

#1 Čučnjevi s udarom noge

Na početku vežbe, razmaknite noge u širini ramena. Polako se spustite u čučanj, držeći leđa pravo, a zatim izbacite nogu u stranu i izvedite udarac. Ponovite vežbu 25 puta svakom nogom. 

#2 Most za zadnjicu

Lezite na leđa i spustite ruke pored tela, a zatim polako podignite karlicu i skupite zadnjicu. Pazite da vam se grudni koš ne odvaja od poda. Uradite ovu vežbu najmanje 25 puta.

#3 Nepotpuni čučanj

Na početku vežbe, zauzmite raskoračni stav u širini ramena. Polako se spuštajte u čučanj, tako da vam kolena budu u ravni s vrhovima prstiju, a leđa ostanu prava. Uspravite se u početni položaj, ne ispravljajući sasvim kolena – setite se da je ovo nepotpun čučanj. Ponovite vežbu najmanje 25 puta.

#4 Školjka

Ova vežba se izvodi ležeći na boku. Savijte lako kolena i jednu nogu otklonite u stranu. Ponovite pokret vežbe 25 puta svakom nogom.

#5 Visoka školjka

Jedina razlika u odnosu na prethodnu vežbu je u tome što su stopala blago podignuta sa ravni poda. Ponovite vežbu 25 puta svakom nogom.

#6 Podizanje noge

Na početku vežbe, postavite se na sve četiri. Ispružite jednu nogu i trudite se da je podignete što više možete. Ponovite vežbu svakom nogom najmanje 25 puta.

Da biste postigli dobar rezultat, najbolje je da svakodnevno vežbate.

 

 

 

 

Izvor: http://uspesnazena.com

Komentari: