The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Mnogi ljudi veći deo vremena provode sedeći, pretežno zbog prirode posla kojim se bavimo i tu malo toga možemo da učinimo.

Ali, bez fizičke aktivnosti naše telo postaje manje pokretno i počinje polako da akumulira suvišnu masnoću. Sve to može za sobom da vuče i ozbiljne zdravstvene probleme, i zato se treba potruditi, odvajati vreme barem za lagane vežbe.

Danas vam predstavljamo jednostavnu vežbu, koju predlaže Tamayo, japanski stručnjak za mršavljenje.

U pitanju je vežba istezanja, koja pomaže da se aktiviraju mišići abdomena i leđa, koje zatezanjem i ojačavamo. Pored toga, ova vežba aktivno deluje i na unutrašnju stranu butina.

KAKO SE VEŽBA IZVODI:

Stojimo široko raširenih nogu, stopalima ka spolja. Nožni prsti i kolena su okrenuti u istom smeru. Noge savijte u kolenima. Za održavanje ravnoteže, stavite ruke na njih. Sada započnite izvođenje vežbe - prvo se nagnite napred, okrećući desno rame ulevo i unutra, pri čemu levo rame ide unazad.

Treba da osetite kako se istežu mišići butina, struka i leđa. Zadržite se u ovom položaju 3 sekunde, pa se vratite u početni položaj. Ponovite isto to i u drugom smeru.

Pokrete treba raditi polako i pažljivo, sve vreme osećajući napetost mišića. Vežbu radite 2 puta dnevno po 10 ponavljanja.

Za sve one koji mnogo sede, ova vežba je zaista nezamenljiva!

U videu pogledajte kako se tačno izvodi vežba! 

 

 

 

 

 

Izvor: www.lovesensa.rs

Komentari: