The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Poznata diva J.Lo iz godine u godinu izgleda sve bolje. Pored zavidne karijere, veoma je poznata po seksi telu i super guzi. Da bi izgledala savršeno Jennifer Lopez pazi na ishranu i svakodnevno vežba.  

Trenirajte po uzoru na slavnu pevačicu i ubrzo ćete videti rezultate. Ovo su vežbe zbog kojih Jennifer Lopez ima savršeno telo.

 

   1.Vežba

Spustite na laktove i kolena i spojite dlanove. Levo koleno povucite prema grudima, a prste i nogu savijte prema dole. Snažnim zamahom nogu podignite prema gore. Vratite nogu u početni položaj. Ponovite vežbu 30 puta jednom nogom, a odmah zatim i drugom.

   2.Vežba

Kleknite na kolena i desnom nogom iskoračite u stranu, ruke stavite na kukove. Gornji deo tela spustite prema dole i spojite dlanove. U istom momentu desnu nogu gurnite prema nazad pa podignite uvis. Vratite se u početni položaj. Ponovite vežbu 30 puta jednom nogom, a odmah zatim i drugom.

3.Vežba

Lezite na stomak i laktove približite što više svom telu, a ruke postavite ispod ramena. Levu nogu savijte u kolenu i prebacite preko zadnje strane desnog kolena. Podižite se na desno koleno istovremeno podižući levu nogu prema gore. Vratite se u početni položaj. Ponovite vežbu 30 puta jednom nogom, a odmah zatim i drugom.

   4.Vežba

Sednite na desni bok sa ispruženom desnom nogom, a levom nogom savijenom u kolenu, ispred desne noge, da kolenom dodiruje pod. Oslonite se na desni lakat. Podignite bokove oslanjajući se na cevanicu desne noge, a zatim podignite levu nogu. Vratite se u početni položaj. Ponovite vežbu 30 puta jednom nogom, a odmah zatim i drugom.

   5.Vežba

Kleknite na kolena i desnu ruku stavite ispod grudi tako da se oslonite na rame i glavu. Levim dlanom se oslonite na pod. Kukove blago izbacite ka napred. Levu nogu spustite na stranu, a prste oslonite na pod. Ne pomerajući telo, levu nogu podignite uvis. Vratite se u početni položaj. Ponovite vežbu 30 puta jednom nogom, a odmah zatim i drugom.

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto: www.pinterest.com 

Komentari: