The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Danas, veliki broj ljudi trpi zdravstvene posledice nekog oblika stresa. Iz tog razloga, iz godine u godinu je korišćenje antidepresiva ili lekova za nesanicu u sve većem porastu.

Naravno, ukoliko vaš doktor stvarno smatra da bi trebali da uzimamo neki lek, treba ga poslušati, ali ukoliko je stres svakodnevnica, tada je potrebno da promenimo način života.

Stručnjaci tvrde da je u stresnim situacijama veoma bitna rutina, odnosno da imamo dobro organizovan i stabilan dnevni raspored. Stvarima koje nistu mnogo bitne, treba odložiti, kao i krupne životne promene.

Takođe, veoma je bitno da se bavimo nekim sportom ili šetati svaki dan, makar pola sata. Pored toga, sebi ćemo najbolje pomoći ukoliko uvedemo neke namirnice u ishranu koje možda dosada nismo.

#1 CRNA ČOKOLADA

Da, crna čokolada je veoma zdrava i svakako nam može pomoći kod stresa. Naime, 40 gr ove poslastice imanjuje nivo hormona stresa i katekolamina što uklanja anksioznost. Dok jedete crnu čokoladu oslobađate endorfine u mozgu što vas onda i čini srećnim.

 

#2 KAMILICA

Onda kada se osećate nemirno ili kada ste nervozni, kamilica je pravi izbor. Naučno je dokazano da kamilica, kada se konzumira kao čaj, smanjuje grčeve u mišićima i smiruje celo telo.

#3 KANTARION

Kantarion se vekovima unazad koristio za lečenje depresije. Možete ga koristiti kao dodatak ishrani ili kao čaj. Dokazano je da popravlja raspoloženje, ali nije prihvaćen kao lek protiv depresije jer ima negativne posleice ako se kombinuje sa nekim namirnicama ili lekovima.

#4 LAVANDA

Naučno je dokazano da lavanda leči blagu nesanicu, a aromaterapija lavandom će vam posebno pomoći. Možete je koristiti na razne načine, kao čaj, losion za telo ili u svećama.

#5 SLATKI KROMPIR

Slatki krompir ili batat je prirodni neprijatelj stresa jer je slatkog ukusa i pun ugljenih hidrata. Dobar je izvor minerala i pruža veću otpornost na stres.

 

 

 

Komentari: