The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Sada je vreme kada većinu dana provodimo na poslu, svaki dan smo puni obaveza I sigurno nam je potrebno da u nekom momentu malo usporimo. Za bolji I zdraviji život je neophodno da više brinemo o sebi. Nema ničeg bitnijeg od toga da budete sigurni da ćete ostati zdravi – fizički, emocionalno i mentalno.


Ako ste primetili da se lako zamarate i vrlo brzo se osećate ,,istrošeno“, preporučujem da odvojite neko vreme za brigu o sebi i dobijete preko potrebno „svoje vreme“.

Evo nekih stvari koje mogu da vam pomognu sa iscrpljenošću I da je prevazidjete.

1. Pijte mnogo vode

Ako niste dobri u ispijanju mnogo vode, a još manje ako je voda u čaši. Najbolje je da kupite flašu koju uvek možete da nosite sa sobom. Kada nivo energije krene da vam se smanjuje i počnete da se osećate iscrpljeno, vaše telo automatski traži više vode.

2. Izbacite šećer

Ovo je jako očigledna stavka. Izbacivanje šećera je jedna od onih stvari koje ljudi stalno spominju kad je briga o sebi u pitanju, ali, zapravo deluje! Verovatno mislite da to nije baš moguće/izvodljivo, tako da, za početak možete da pokušate da izbacite što više veštačkog šećera i kuvate više domaće hrane, umesto kupovine obroka.

3. Hranite se zdravo

Takođe vrlo očigledno, ali znamo da je ovo TA stvar sa kojom se mnogo ljudi još uvek, ili neprekidno bori.  Ipak, kada se ne hranite zdravo, onda se osećate još iscrpljenije i istrošenije. Tako da, nemojte menjati obroke za grickalice, uvek se odlučujte za dobar, zdrav obrok.

4. Smanjite unos kofeina

Većina ljudi će reći da biste trebali u potpunosti da izbacite kofein, ali, većina ipak voli svoju jutarnju kafu! Ipak, kada počnete da se osećate istrošeno, smanjite unos kafe i možeteje zameniti biljnim čajevima, zelenim čajem i/ili vodom.

5. Praktikujte jogu

Možda ćete se osetiti preumorno za jogu, ali, čak i samo deset minuta će napraviti razliku. Zato, odmotajte prostirku, uradite desetominutnu sekvencu ili nađite neki kratak video na YouTube-u. Zaista ih je veliki izbor.

6. Meditirajte

Svakodnevna meditecija vam zaista može pomoći da se izborite sa čime god. Meditacija je lep način da se brinete o sebi, zato što odvajate neko vreme samo za vaše opuštanje.
Postoji mnogo različitih načina da meditirate, zato budite uvereni da ćete pronaći onaj koji vam odgovara.

7. Izgubite se u knjizi

…Ili u čemu god što vam na kraju dana pomaže da se opustite. Bitno je da obezbedite sebi vreme u kom ćete se opustiti i samo postojati. Za mnoge ljude, čitanje je opuštanje. Ali ako to nije za vas, onda nemojte. Čak i nerađenje ničega ima neku vrednost.

8. Provodite vreme sa prijateljima i porodicom

Kada se osetite emocionalno i/ili fizički iscrpljeno, nekada je sve što vam je potrebno energetski podstrek od ljudi u vašem životu koji vam se dopadaju ili ih volite. Okružite se sa ljudima sa kojima možete biti to što jeste, bez potrebe da se pretvarate da ste neko drugi, ili da je sve oko vas savršeno. Oni će vam dati podsticaj koji vam je potreban.

9. Spavajte dobro i dovoljno

Ovo je stavka veoma bitna za vaše zdravlje. Spavajte dovoljno, ako ne možete onda budite sigurni da možete da prilegnete, s vremena na vreme, i da na taj način sebi podignete nivo energije.

10. Slušajte svoje telo

Na kraju dana, vaše telo je ( i uvek će biti) najbolji pokazatelj toga kako se osećate, tako da ga treba osluškivati. Slušajte i priznajte sebi kako se osećate, pre nego što vam se osećaj iscrpljenosti pogorša i telo vas prisili da stanete i uzmete pauzu.

Postoji mnogo načina na koji možete da vežbate brigu o sebi, ovo su samo neki od njih. Nadamo se da će vam ove stavke pomoći kada se osećate izmoreno, mislite na sebe I volite sebe.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Izvor: https://www.doyouyoga.com

Komentari: