The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Za lep izgled je potrebno redovno vežbati! Vežbati svaki dan i nije baš zabavno, ali svakako ćete se lakše upustiti u ovakav izazov kada znate da vam za to ne treba mnogo vremena.

Poznati trener američkih zvezda Tracy Anderson je osmislila kratak kompleks vežbi koji vam omogućava da uklonite takozvane masne naslage na kolenima i butinama, koje se mogu pojaviti čak I kod mršavijih osoba.

Kratkim vežbama ćete učvrstiti zadnji, prednji I unutrašnji deo butina.

Vežbe možete raditi na krevetu, a vreme koje vam je potrebno za vežbanje je svega 3 minuta. Vežbe možete raditi pre spavanja ili ujutru, nakon budjenja I to svaki dan.

1.VEŽBA -  Učvršćujemo prednji deo butina.

Učestvuju i postaju vitkiji: prednji deo butina, kolena i trbušni mišići.

Početni položaj – ležati na leđima, s rukama pored tela. Podići obe noge pod pravim uglom, maksimalno ispravljajući kolena i istežući stopala. Noge naizmenično savijati i ispravljati ih, vraćajući ih u osnovni položaj, pazeći da kolena držimo sastavljena i zatezati prednji deo butina.

Ponoviti: svakom nogom po 10 puta.

Kako da znate da li vežbu izvodite pravilno: pojavljuje se unutrašnja toplota u predelu nogu.

Važno: kolena u početnom položaju treba ispraviti što više možete.

2.VEŽBA -  Učvršćujemo zadnji deo butina

Učestvuju i postaju vitkiji: prednji deo butina, zadnji deo butina, kolena i trbušni mišići.

Vežba se sastoji iz dva dela.

Prvi deo: početni položaj – na leđima, noge su podignute a stopala povlačimo maksimalno ka sebi. Kolena držimo sastavljena i naizmenično savijamo noge. Važno: stopala treba da su sve vreme okrenuta „ka sebi“, a petom se trudimo da dotaknemo zadnjicu.

Ponovite: svakom nogom po 10 puta.

Drugi deo vežbe: na leđima, noge su podignute i malo savijene. Pravimo krugove obema nogama, odižući zadnjicu od kreveta i zatežući gornji deo nogu.

Ponovite: 20 puta.

Kako da znate da li vežbu izvodite pravilno: po osećaju napregnutosti mišića zadnjeg dela butina i blagoj vrelini.

3.VEŽBA -  Učvršćivanje unutrašnje strane butina

Učestvuju i postaju vitkiji: čitav gornji deo nogu, zadnjica, trbušni mišići.

Početni položaj – na leđima, obe noge podignute. Ukrstimo noge, tako da desna noga bude gore. Obe noge su zategnute i pritiskaju jedna drugu. Razmičemo kolena u stranu, a zatim ih vraćamo u prvobitni položaj.

Važno: noge su sve vreme zategnute i pritiskaju jedna drugu.

Ponoviti: 10 puta sa desnom nogom odozgo i 10 puta sa levom nogom odozgo.

Kako da znate da li vežbu izvodite pravilno: po osećaju pritiska u nogama i kontroli kolena.

 

 

 

 

 

Izvor: https://brightside.me

Komentari: