The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Kako bi trening imao smisla i kako bi potencijal vašeg tela bio pravilno iskorišćen bitno je šta ćete učiniti neposredno nakon vežbanja. 

Jedna od najbitnijih stvari za oporavak tela nakon vežbanja je svakako hidratacija organizma. Pored toga, posebnu pažnju nakon vežbanja treba posvetiti i unošenju potrebnih i korisnih namernica u organizam. Naime, tada vam je neophodna zdrava kombinacija proteina i ugljenih hidrata. U nastavku pogledajte koje namirnice treba jesti posle treninga.

Pročitajte jos: 5 NAPITAKA KOJA VRAĆAJU ENERGIJU NAKON VEŽBANJA

JAJA

Kuvana jaja, sa 70 kalorija u proseku, 6.3 grama proteina i vitaminom D su odličan izbor jela nakon treninga. Omogućava vašem telu da apsorbuje duplo više proteina nego drugim načinima pripreme.

BANANE

Nešto najbolje za šta možete da se odlučite da jedete posle treninga su banana. Na vrhu su liste “dobrih” ugljenih hidrata koje treba uneti posle treninga. Lako se vare I daju energiju koja će vam pomoći da povratite nivo glikogena u telu, koji pomaže mišićnoj masi da se obnavlja.

 

SUVO I KOŠTUNJAVO VOĆE

Šaka do dve ovih zdravih grickalica će vam dati brzinsku dopunu proteina I ugljenih hidrata. Odlično je rešenje kada ste u stisci sa vremenom.

 

ŠUMSKO VOĆE

Bogati su antioksidantima, čuvaju imunitet I dobri su za rad srca. Možete ih mešati sa jogurtom ili ih dodati u smoothie.

KVINOJA (KINOA)

Kvinoja je bogata proteinima, vlaknima I gvoždjem. Takodje, kvinoja je jako dobar izvor amino kiselina, bogata je gvoždjem I pomaže pri probavi. Nazivaju je kraljicom žitarica. Možete da je koristite kao dodatak salati, uz grilovano povrće, sa melkom I jogurtom.

 

SVEŽE CEDJEN SOK NARANDŽE

Sveže cedjen sok od narandže bez ikakvih dodataka obezbediće vam veću količinu kalijuma koji pomaže vašem telu pri nadoknadi tečnosti.

 

BOROVNICE

Odličan su antioksidant I imaju mogućnost da utrostruče brzinu vašeg oporavka nakon treninga.

Komentari: