The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Predstavljamo vam 5 joga položaja koji će vam pomoći da se osećate opuštenije, spavate bolje, kao i da vaše telo postane elastičnije. Savetujemo da se u svakoj pozi zadržite od pet do deset udaha i izdaha, dok u sedećim pozama možete ostati i duže.

 

Položaj Planina

Ova poza je osnova i polazna tačka za sve ostale. To je položaj dobrodošlice i spajanja sa disanjem. Stanite uspravno sa spojenim nogama, spojenim palčevima i zatvorenih očiju. Ako ste nestabilni, možete i razdvojiti noge. Blago razmaknite ruke od tela sa spojenim prstima i zatim opustite ruke.

Položaj Dete

Ovaj jednostavan pokret je neverovatno opuštajući i u njemu možete ostati i nekoliko minuta.

Kolena i stopala stavite na pod. Kolena blago razdvojte, a vrhovi prstiju stopala neka vam se dodiruju. Grudi naslonite na kolena, glavu na pod, a ruke ispružite ispred sebe.

Položaj Pas

Pravi izazov za početnike, ali ovu pozu možete sebi olakšati tako što ćete napraviti veći razmak između nogu.

Razmaknite stopala manje od jednog metra, svom težinom se spustite na ruke, a kukove podignite gore. Ruke, ramena, kukovi, kao i noge trebalo bi da obrazuju ravnu liniju.

Položaj Stolica

Ovaj položaj je odličan za zagrevanje, a glavni efekat je jačanje nogu.

Spojite stopala, malo se spustite dole i kolena namestite kao da sedite na stolicu, dok ruke podižete ka gore koliko možete.

Položaj Drvo

Položaj koji jača samopouzdanje i fokusira um, a takodje u njemu vaša ravnoteža dolazi do izdražaja.

Stanite na jednu nogu a drugu podižite tako da stopalo položite na unutrašnjost prve noge. Zatim ruke podignite gore i sastavite dlanove.

Za balans možete koristiti zid, tako što će te se rukama ili ledjima osloniti na njega.

 

 

 

 

 

 

 

 

Izvor: http://jogaportal.com 

Komentari: