The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

SEMENKE su sitni plodovi koji su bogati vitaminima, mineralima i svim važnim esencijalnim nutrijentima koji su nam neophodni za ispravno funkcionisanje i zdravlje organizma. Predstavljamo vam 5 NAJZDRAVIJIH SEMENKI koje bi baš zbog tih aduta trebalo da uvrstite u svoju ishranu.

#1 CHIA SEMENKE

Chia semenke se danas smatraju super hranom. Ove semenke sadrže 20% proteina, 20% omega 3 masnih kiselina, 8 vrsta amino kiselina, vitamine A, B, C,E i D, gvoždja, kalijuma, kalcijuma. Nutricionisti preporučuju otprilike jednu kašiku dnevno I da pritom pijete dosta vode jer su bogate vlaknima. Chia semenke možete da dodate u salate, testa, žitarice, odnosno u gotovo svaku hranu koju jedete.

Sve o CHIA semenkama možete pogledati na OVOM linku!

#2 LANENE SEMENKE

Seme lana je bogat vitaminima, mineralima poput gvoždja, kalcijuma, fosfora i natrijuma, vlaknima i omega 3 masnim kiselinama. Čisti organizam od toksina, reguliše apetit I odličan je za mršavljenje. Odličnog je ukusa I možete ih dodati u zobenu kašu, salate ili palačinke.

#3 KINOA

Kinoa ima visoku hranljivu vrednost, bogata je vitaminima I mineralima I može veoma pozitivno da utiče na naše zdravlje. Po mišljenju mnogih nutricionista kinoa sadrži sve zdravo što je potrebno našem organizmu.

Kinoa se često koristi kao sastojak u raznim salatama, supama ili čorbama. Može da zameni standardne priloge kao što su krompir, riža ili testenina. Isto tako može poslužiti umesto brašna za pripremu hleba, peciva ili kolača.

Sve o KINOA žitarici možete pogledati na OVOM linku!

#4 SEME BUNDEVE

Pored toga što je jedna od omiljenih grickalica, seme bundeve je I veoma zdravo. Sadrže jako mnogo kvalitetnih sastojaka koje su potrebne našem organizmu, poput kalcijuma, kalijuma, magnezijuma, gvožđa, cinka I vitamin K. Takođe, obiluje omega 3 masnim kiselinama, proteinima, vlaknima, manganom I fosforom. Odlične su za fizičko, ali I psihičko zdravlje.

Seme bundeve se mogu jesti I sirove I pečene. Mogu da budu I odličan dodatak salatama, sosevima ili supama.

#5 SEME SUNCOKRETA

Seme suncokreta je takođe veoma zdravo i ukusno seme. Samo šaka semena može da vam pruži mnogo hranljivih materija i poboljšati vaše zdravlje. Jedna je od najzdravijih grickalica i odličan su dodatak ishrani.

Komentari: