The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Ako želite da zatrudnite, morate da znate da su plodnost i hrana itekako povezani. Pored toga što su vam potrebne zdrave jajne ćelije i zdravi spermatozoidi, potrebno vam je i DOBRO STANJE ORGANIZMA da bi se oplodnja desila.

Nutricionisti savetuju poseban režim ishrane onda kada želite da zatrudnite kako bi vašem organizmu obezbedili sve neophodne nutrijente.

ISHRANA ZA ŽENE

Žene bi trebalo da unose namirnice bogate omega 3 masnim kiselinama, kao što su riba poput sadine, skuše, lososa ili haringe. Omega 3 masne kiseline utiču na bolju propustljivost ćelijskih membrana, uključujući i jajnu ćeliju. Takođe treba unositi i namirnice koje sadrže zdrave masti kao što su orah, semenke bundeve i semenke lana ...

Namirnice koje pospešuju plodnost su takođe i kuvano povrće i mlečni proizvodi kao što su punomasno mleko, jogurt ili sir. Masnoća je potrebna kako bi apsorbovalo nutrijente važne za plodnost.

Kada želite da ostanete u drugom stanju DIJETE ne dolaze u obzir!

ISHRANA ZA MUŠKARACE

Oštećenja koja u telu prave slobodni radikali ogledaju se u zgrušavanju sperme tako da je spermatozoidima teško da se izdvoje iz gomile i oplode jajnu ćeliju. Iz tog razloga muškarcima je veoma bitno da unose citrusno voće bogato vitaminom C i antioksidantom, kao i brokoli, crvenu papriku ili kivi.

Najvažniji antioksidant za membrane spermatozoida je vitamin E, pa je neophodno unositi i namirnice bogate vitaminom E, kao što je brazilski orah. Cink je takođe veoma bitan jer nedostatak ovog minerala utiče na opadanje testosterona i broja spermatozoida. Cink se može naći u mesu, ribi, integralnim žitaricama, semenkama bundeve, jajima, soji, mlečnim proizvodima kao što su sir, mleko i jogurt.

Namirnice sa niskim glikemijskim indeksom (GI) pozitivno utiču na ovulaciju. GI je brzina kojom raste nivo šećera u krvi posle uzimanja određene hrane, tako da treba da se držite namirnica poput ovasa, krompira, integralne testenine I integralnog hleba.

Veoma je važno da jedite svakog dana što više voća i povrća.

Odvojite dovoljno vremena za obroke, jedite polako i dugo žvaćite. Ovo je posebno važno za one koji imaju problema sa varenjem.

 

 

 

Komentari: