The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Jedan od najpopularnijih modela devedesetih i danas dokazuje da u 51. godini možete biti vlasnik fantastične figure. Tajna njene harmonije je u redovnom sportu i pravilnoj ishrani. Ali, ponekad Cindy Crawford dozvoljava sebi da se opusti i jede „zabranjene“ namirnice, koje se „lepe“ na kukovima, stomaku i zadnjici.

Da bi se brzo oslobodila neželjenih centimetara i nepotrebnih kilograma, ona koristi mini-dijetu.

Idealna težina za Cindy Crawford je 58 kg. Cindy je visoka 177 cm i ovu težinu održava celog života. Dijetu "Zona", razvio je američki biohemičar Bari Sirs 1995. godine i od tada model se pridržava ovog režima ishrane uvek kada ima problema sa kilogramima.

Sa ovom dijetom nema gladovanja i glavna stvar su 5-6 obroka (ručak i večera plus dve užine koje ne smete propustiti!) Svi obroci su u malim porcijama. U suprotnom, metabolizam se usporava, a telo počinje da skladišti masti. Drugo pravilo je da cela dijeta mora biti uravnotežena: 30% proteina, 40% ugljenih hidrata i 30% masti.

Ideja za obroke u toku jednog dana:

  • Doručak: pržena jaja, komad tvrdog sira (30 g) i komad ražanog hleba
  • Užina: zelena jabuka, grožđe ili voćna salata (150 grama)
  • Ručak: riba ili pileće meso (150 grama) sa zamrznutim povrćem, mali komad ražanog hleba
  • Užina: narandža ili 30 grama sira
  • Večera: kuvana govedina (150 grama), salata od povrća (100 grama) sa kašikom maslinovog ulja, četvrtina čaše kuvanog pasulja
  • Pre odlaska u krevet: čaša jogurta ili kefir sa niskim sadržajem masti

Ali, kao i svi mi, Cindy ponekad ne može sebi da zabrani hamburger. Nakon što "pogreši", model počinje naporno da trenira i primenjuje dijetu dve nedelje. Tokom ovog perioda, ona se oslobodi dodatnih kilograma (za nedelju dana možete izgubiti do 5 kg).

Glavno jelo ove dijete je nisko-kalorična supa napravljena od belog kupusa. Ovo jelo možete i trebalo bi da konzumirate 5 puta dnevno.

Supa se priprema na vodi uz dodatak šargarepe, paradajza, paprike, celera, zelenog pasulja, zelenog luka i peršuna. Peršun normalizuje varenje i dobar je diuretik. Supa ne sme da sadrži krompir i drugo povrće koje je bogato ugljenim hidratima.

Pored supe, možete dodati i sveže voće i povrće, mleko (jednom nedeljno, ne više od 250 ml), jogurt (jednom nedeljno ne više od 150 ml), smeđi pirinač. Takođe možete jesti meso (piletina ili ćuretina ne više od 150 grama) ili ribu (200 g), kuvanu na pari.

Pijte čistu vodu bez ograničenja. Takođe je dozvoljen i zeleni čaj i crna sveže pripremljena kafa bez šećera i mleka (najviše dve šoljice dnevno).

Tokom dijete zabranjena je konzervirana hrana, proizvodi od hleba i brašna, čokolada, slatkiši, gazirana i alkoholna pića.

Ponedeljak: supa, sveže povrće (neograničeno) i dijetetski jogurt.

Utorak: supa, sveže voće (bez ograničenja) i jogurt bez masti.

Sreda: supa, sveže povrće i voće (bez ograničenja).

Četvrtak: supa i kuvana piletina.

Petak: supa, kuvana govedina ili teletina.

Subota: supa, sveže povrće (bez ograničenja) i jogurt sa niskim sadržajem masti.

Nedelja: supa, sveže povrće i voće (bez ograničenja).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Izvor: www.srbijadanas.com 

Komentari: