The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Ako se trudite da izgubite višak kilograma, a brojka na vagi se ne mrda, onda sigurno nešto ne radite kako treba. Moguće je da nesvesno činite koje usporavaju gubitak suvišnih kilograma. U nastavku pogledajte koje su to greške i kako da ih korigujete.

Ne hidrirate dovoljno organizam

Veoma je važno da hidrirate organizam, jer će dovoljno tečnosti smajiti mišićnu osetljivost, daće vam snagu i povećati fleksibilnost.

Preskačete obroke

Česta greška koja ometa mršavljenje jeste preskakanje obroka. Ovako usporavate metabolizam što dovodi do nagomilavanja masnih naslaga, odnosno kada preskočite oborok, telo „misli“ da ga izgladnjujete i počinje da stvara rezervne masti, ne bi li obezbedilo sebi dovoljno hrane za naredni period.

Jedete odmah nakon vežbanja

Jedna od najvećih grešaka je da jedete odmah nakon treninga. Sa prvim obrokom bi ipak trebalo da sačekate 15 do 30 minuta nakon vežbanja. Hrana koju jedete nakon treninga treba da bude bogata proteinima i ugljenim hidratima koji će pomoći vašim mišićima da se oporave i formiraju na pravi način. Pravi izbor su proteinski šejkovi i jogurt pomešan sa orašastim plodovima.

Zaboravite da se istežete

Istezanjem će popustiti napetost u mišićima i povećaće se fleksibilnost tela.

Naglo prestajete sa vežbanjem

Nakon vežbanja potrebno je više kiseonika kako za srce tako i za protok krvi, jer je cirkulacija pojačana. Zato nije preporučljivo da naglo prestanemo sa vežbanjem, nego je najbolje da smirimo tempo vežbanja, recimo da lagano hodamo.

Komentari: