The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Ugljeni hidrati imaju izuzetno veliki uticaj na zdravlje. Oni jesu neophodni za život I zdravlje, ali to važi samo pod uslovom ako se unose u potrebnoj I dovoljnoj meri.

Ugljeni hidrati uglavnom mnoge ljude asociraju na gojenje. Većina ugljenih hidrata zaista I dovodi do povećanja telesne težine, ali postoje I oni koji doprinose gubitku telesne težine.

Ovo su ugljeni hidrati koji vam obezbedjuju energiju I uz umerenu upotrebu ne goje.

Integralne žitarice – sadrže veliku količinu vlakana, minerala, vitamina I antioksidanata, što ih čini veoma zdravim I svakako ih možete uvrstiti u svakodnevnu ishranu. Koristite nepreradjene žitarice kao što su musli.

OVO SU UGLJENI HIDRATI KOJE MOŽETE DA JEDETE

 

Pasulj – bogat je biljnim vlaknima i obezbedjuje energiju i sitost. Najbilji je lagan i čorbast pasulj sa puno povrća.

OVO SU UGLJENI HIDRATI KOJE MOŽETE DA JEDETE

 

Pečeni krompir – izvor je prirodnih ugljenih hidrata i vlakana. Kada pečete krompir nemojte dodavati ulja, samo posolite i stavite u rernu da se peče.

OVO SU UGLJENI HIDRATI KOJE MOŽETE DA JEDETE

 

Voće i povrće – Pružaju vam dobru količinu ugljenih hidrata i pored toga vas snabdevaju sa vitaminima, mineralima, vlaknima i natioksidantima.

OVO SU UGLJENI HIDRATI KOJE MOŽETE DA JEDETE

 

Ovsene pahuljice – odlične su za doručak i držaće vas dugo sitim. U ovsene pahuljice možete dodati orašaste plodove ili neko voće.

OVO SU UGLJENI HIDRATI KOJE MOŽETE DA JEDETE

 

 

 

 

 

 

 

Komentari: