The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Sigurno se i vama desilo da lepo doručkujete, ali nakon kratkog vremena postajete ponovo gladni. Razlog je u tome što ste najverovatnije jeli neke od namirnica koje će učiniti da budete ponovo gladni iako ste upravo jeli. Zašto? Saznajte u nastavku...

Neke od namirnica koje konzumiramo daju našem organizmu signal da ih uskladišti kao mast umesto da ih iskoristi kao gorivo. Većim delom vlakna, masti, proteini su ono što pomaže da budemo siti, tako da namirnice bez tih sastojaka mogu učiniti da ubrzo postanemo ponovo gladni.

#1 VOĆE

Iako je voće veoma zdravo, njime ne možemo utoliti glad zato što voće sadrži fruktozu i glukozu koji dovode do toga da se osećate još gladnije.

#2 SALATA

Kao i voće, salata od povrća je veoma zdrava, ali vas ni ona ne može dugo držati sitim. Ukoliko želite da vam salata bude obrok koji će vas zasititi malo duže, dodajte u nju malo ugljenih hidrata, kvalitetne masti i proteine, kao što su kuvana kinoa, piletinu, tvrdi sir, maslinovo ulje ...

#3 SLATKO

Šećer je samo prazna kalorija i teško može da vam pomogne da se osećate sitim. Ukoliko pojedete neki slatkiš posle obroka, samo ćete nepotrebno povisiti nivo šećera, a svakako ćete ubrzo ponovo početi da osećate glad. Ukoliko baš volite da pojedete nešto slatko nakon jela, bolje se opredelite za neku voćku.

#4 HLEB I PECIVA

Hleb i peciva ivaju visok glikemijski indeks i povećavaju nivo šećera u vašem telu više od čokolade. Takav efekat tera vaše telo da zalihe glukoze pretvara u masno tkivo. Ovakve namirnice će vas samo terati da jedete još više. Pored peciva i hleba, ni žitarice u mleku vas neće zasititi jer neće upiti dovoljno tečnosti. Razna istraživanja su pokazala da hrana koja sadrži više vode može više da vas zasiti od one koja ne sadrži. Iz tog razloga je najbolje da za doručkujete ovsenu kašu ili pahuljice koje ste ostavili da stoji u vodi ili mleku tokom noći.

#5 SMOOTHIE

Iako ćete napraviti zdrav smoothie i tako uneti brdo vitamina i minerala, vaš želudac neće dobiti dojam da je pojeo nešto što može da zasiti. Ukoliko baš volite da konzumirate smoothie za doručak, dodajte u njega orašaste plodove ili semenke kako bi ostali duže siti.

 

 

Komentari: