The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Da, postoje i žene koje nikada nisu na dijetama. Pored genetike, ove dame imaju malo drugačiji pogled na ishranu i kako vode računa o svojoj figuri. Evo šta nam poručuju.

Jedite češće, a manje

Ljudi koji jedu više puta dnevno (četiri i više puta) forsiraju svoj lenji metabolizam da se ubrza. Dodatni plus je ako nakon svakog obroka fizičkom aktivnošću potrošimo ono što smo jeli.

Povedite računa šta unosite

Jednostavno imajte naviku da čitate sastojke nečega što želite kupiti. To je jedan od načina da se edukujete i da znate šta i u kojoj meri unosite.

Treba da znate da kažete NE!

Treba znati kada možete da se počastite nekim slatkišem ili nekom masnijom večerom, ali isto tako treba da znate kada se treba držati podalje od takve hrane.

Žene koje ne drže dijetu nemaju problem da odu na slavlje kod prijatelja i da pojedu parče torte i već sutra isto tako nemaju problem da malo odmore od slatkog. Bitno je da shvatite da ste VI ti koji treba da ograničite „lošu“ hranu.

Spavajte dovoljno

Verovali ili ne, san je na samom vrhu prioriteta. Dobar san nam omogućava dobar BMI (indeks telesne mase). Mnogi lekari savetuju da dovoljno spavate jer je san ključ i osnova svega. Jednostavno, nedostatak sna stvara hormonske poremećaje koji utiču na težinu i povećavaju nam apetit.

Nemojte da brojite kalorije

Budite sigurni da je ogromna razlika izvedju toga kako vaše telo sagoreva kalorije fast food hrane i kalorije zdrave hrane. Gledajte da vam obrok sadrži dosta proteina, povrća i zdrave masti.

Unosite šećer onoliko koliko je potreban vašem telu

Slažemo se da šećer nije zdrav, ali na duže staze. Šećer je svakako potreban vašem telu da bi povratili energiju. Možete ga unositi u odredjenoj meri, a posle toga se on pretvara u salo. Treba da znate da sami procenite koliko je vašem telu potrebno šećera, da li je to neko voće ili nekoliko čokoladnih kolača.

 

Komentari: