The current Bet365 opening offer for new customers is market-leading bet365 mobile app You can get a free bet right now when you open an account.

Stručnjaci kažu da nikako nije dobro jesti posle 19 časova ili bara 2 sata pre spavanja. Smatraju da je razlog tome što hrana dovodi do naleta hormona stresa u trenucima kada bi telo trebalo da počne da se opušta.

Ono koji imaju naviku da jedu kasno, imaju 3 puta više su izloženi riziku. Kasni obroci podižu pritisak, koji bi trebalo da se spusti 10 odsto tokom spavanja. Oni koji imaju visok pritisak moraju posebno voditi računa. Pored toga što je bitno kad jedemo, isto tako je bitna i hrana koju jedemo. Uvek se preporičije lagana i zdrava večera.

Doktori savetuju da su doručak i ručak važni, ali da večera mora da bude pre 19 časova. Jednostavno, ljudski organizam je navikao na više aktivnosti tokom dana i na spavanje tokom noći, tako da mu je potrebno više energije dok ne padne mrak.

Idealna hrana za večeru je izbor lakih proteina , vlakana i polinezasićenih masnih kiselina. Večetnji obrok treba da bude lagan, jer naš organizam ne može da se bori sa teškom hranom koju pojedemo uveče.

Najbolje je da jedete ribu, grilovana piletina, teletina ili ćuretina, tunjevina, mladi sir, grilovano povrće, salate i dr.

 

 

 

 

 

Komentari: