JEDNOSTAVNE VEŽBE ZA BRŽE MRŠAVLJENJE: 8 načina da se oslobodite viška kilograma

Vežbe za mršavljenje trebalo bi da se rade tri do pet puta nedeljno, a ako imate uslova i volje, dobro je da vežbe za mršavljenje kombinujete sa kardio-vežbama

Ako je vaša odluka bila da prestanete da se žalite zbog viška kilograma i počnete da se rekreirate, predlažemo osam vežbi koje će vam pomoći da smanjite telesnu težinu.

Vežbe za mršavljenje trebalo bi da se rade tri do pet puta nedeljno, a ako imate uslova i volje, dobro je da vežbe za mršavljenje kombinujete sa kardio-vežbama kao što su vožnja bicikla, trčanje, brzo hodanje ili preskakanje konopca.

#1 ISPRAVLJANJE

Raširite noge tako da stopala budu u širini bokova, ruke na potiljak, trup u pretklon. Ispravljajte se u stojeći stav bez zaustavljanja. Dobro zabacite laktove unazad kada se ispravljate. Ponovite vežbu šest puta u dve do tri serije.

#2 OPRUŽANJE

Lezite na leđa sa ispruženim rukama iza glave. Podignite gornji deo tela i idite u pretklon ka ispruženim nogama, naročito ispružite stopalo. U početku ne zatežite suviše noge i zadržite podignutu glavu kada ponovo ležete. Polako se spuštajte, pršljen po pršljen.

#3 ISPRUŽENE NOGE

Lezite na leđa, ruke ispružene pored tela, uprite njima o podlogu. Glava podignuta. Kružite ispruženim nogama, najpre u jednom smeru, zatim u drugom.

#4 DODIRIVANJE PRSTIJU

Raširite noge, ruke podignite iznad glave. Rotirajte trup, savijajte se, dodirnite vrh stopala, podižite se, okrećući se na drugu stranu i dodirivajući vrh stopala. Izdvojite ovaj pokret bez zastoja.

#5 ČUČNJEVI

Raširite noge u širini kukova i polako se spuštajte u čučanj. Ako je potrebno, napravite pauzu posle svakog čučnja. Na početku se držite za naslon stolice. Ponovite 10 čučnjeva u dve do tri serije.

#6 ROTIRANJE

Raširite noge, ruke opružite u liniji sa ramenima. Rotirajte trup. Prvo levo, zatim desno, ne pokrećite kukove, glavu držite pravo. Uradite maksimalan broj ponavljanja.

#7 KOLENA NA GRUDI

Položaj kao u vežbi kruženja nogama, samo sada privucite kolena na grudi, pete što bliže zadnjici, zadržite uzdignutu glavu. Ponovite 10 puta u tri serije.

#8 KRUGOVI

Raširite noge. Rukama pravite što je god moguće šire krugove. Da biste sprečili vrtoglavicu, pravite naizmenično pet krugova u jednom pa u drugom smeru.

Izvor: www.novosti.rs

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

Pogledaj još
ŽELITE DA IMATE TELO KAO VICTORIA’S SECRET ANĐELI? ONDA RADITE OVE VEŽBE!