SEDITE DUGO ZA RAČUNAROM? Radite ove dve mudre za istezanje dlanova i prstiju

Moderan čovek sve više vremena provodi za računarom i sa dosta spretnosti koristi ruke kako bi koristio tastature na najrazličitijim uređajima. Ipak dolazi do zamora materijala pa je povremeno potrebno provežbati i dlanove.

Uglavnom ruke i šake koristimo na isti način čime opterećujemo pojedine tačke muskulature. Kao i kada je u pitanju celo telo, malo istezanja i vežbica vam može mnogo pomoći. Efikasna pomoć mogu biti MUDRE od kojih su neke zaista fantastične za sve nas koji živimo od kuckanja po tastaturama.

Prepletite prste na dlanovima i istegnite se. Osim što ćete istegnuti prste i dlanove olakšaćete i opterećenje koje vasa ramen i vrat podnose po ceo dan. Prepletite prste ispred srca i okrenite dlanove ka spolje. Udahnite i podignite ruke ka gore podižući i bradu i grudi. Izdahnite i pustite ruke.

HAKIMI MUDRA – Ova mudra balansira desnu i levu hemisferu mozga tako da je sjajna za ravnotežu, ali i za kognitivne funkcije. Spojite ruke u Anjali mudru tj. položaj molitve. Neka se prsti dodiruju ali lagano otvarajte dlanove tako da izgleda kao da držite kuglu u dlanovima. Zatim opet lagano približite prste obe ruke kao da su namagnetisani. Uradite ovo nekoliko puta.

Izvor: www.lovesensa.rs

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

Pogledaj još
9 VEŽBI ZA SAVRŠENU I ZATEGNUTU ZADNJICU (VIDEO)