8 NAČINA DA NAPRAVITE LEK ZA GLAVOBOLJU KOD KUĆE

Većina nas ima problema sa glavoboljama i naravno desi se i da ostanemo bez leka. Da se to ne bi ponovilo našli smo par načina kako sami da se rešite glavobolje bez leka. Svi načini su isprobani i mogu dosta da pomognu, pa probajte i vi.

Ovo se neki od načina i sastojka koji pomažu.

  1. Čaj od đumbira

Čaj od korena đumbira je veoma zdrav, znatno može pospešiti čovekovo zdravlje. Bogat je vitaminom C i vitaminom B6, kalijumom i magnezijumom. Treba voditi računa iz razloga što postoji mogućnost od nepoželjnih dejstava.

Priprema:

Isecite 1cm korena od đumbira i stavite u ključalu vodu. Ovakvom domaćem čaju treba otprilike isto vremena da deluje na glavobolju koliko i leku.

  1. Kineska metoda

Ova drevna kineska metoda lečenja podrazumeva primenu pritiska odredjene tačke na telu da ublaži bol. Iz razloga što ja imam jake i česte glavobolje ova metoda mi pomaže da ublažim glavobolju.

Jedna od tehnika je da stavite prst izmedju palca i kažiprsta i jako pritisnete, držite par minuta. Druga tehnika je da stavite palac u usta na istoj strani na kojoj je i bol, probajte da dostignete mesto gde je jagodična kost. Pritisnite kost i spolja. Ponovite i na drugoj strani. Postavite oba palca na gornjem nepcu u ustima i pritisnite sa spljne strane.

  1. Magnezijum

Magnezijum je važan za sve organe. Podstiče naš metabolizam i upravlja mišićima i nervima. Manjak magnezijuma može izazvati glavobolju. Putem ishrane je najbolji način da ga unosite. magnezijuma ima u žitaricama, zelenim povćem, sojinim proizvodima, lešnicima, orasima i bananama.

  1. Toplo – hladno

Na glavu možete staviti pakovanje leda ili kesu smrznutog voća zavijenog u peškir. Nanesite toplu vodu na zadnji deo vrata, najbolje kada se tuširate. Toplota može da opusti mišiće i smanji glavobolju. Stanite u vodu koja je topla onoliko koliko možete da izdržite 2 minuta, nakon toga stanite u vodu koja je hladna onoliko koliko možete da izdržite da stojite 2 minuta. Ponovite to nekih 20 minuta da se poveća protok krvi i cirkulacija, donošenjem hranljivih materija do organa, a odnošenjem toksina.

  1. Ne zamarajte oči

Gledajući u ekran, kompjuterski ili TV, duži vremenski period možete osetiti bol glave ili pojačati ukoliko vas već boli. Ukoliko morate biti ispred monitora gledajte da pravite pauze što češće, podesite osvetljenje na monitoru. Najbolje bi bilo da legnete i zatvorite oči neko vreme.

  1. Radite vežbe

Vežba povećava cirkulaciju krvi i svež vazduh će takodje pomoći da se oslobodite glavobolje. Omogućava celom telu da se opusti

  1. Aromaterapija

Kuvajte šaku ruzmarina u 1 litar vode i stavite ga u činiju nakon što provri. Stavite lice iznad činije i peškir preko glave. Udišite paru onoliko dugo koliko možete, pa napravite malu pauzu. Ponavljajte to dok glavobolja ne prestane. Umesto ruzmarina možete staviti bosiljak, lavandu i eukaliptus.

  1. Voda

Verovatno najčešći razlog za glavobolju je to što se ne unosi dovoljno vode. Većina ljudi ne pije dovoljno vode. Dnevno je potrebno unositi najmanje 2 litre.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

Pogledaj još
KOJE MASTI SU SAVEZNICI U MRŠAVLJENJU