KOJE MASTI SU SAVEZNICI U MRŠAVLJENJU

Ne morate da izbegavate ukusnu hranu onda kada želite da skinete koji kilogram viška. Ako želite da budete zdravi i vitki potrebno je da znate koja vam hrana koristi, a koja šteti.

Masti su neophodne za naš razvoj, čine da nam je toplo, obezbeđuju nam energiju i neophodne su za moždane funkcije. One predstavljaju kombinaciju zasićenih i nezasićenih masnih kiselina.

Zasićene masti se većinom nalaze u jajima, mesu, mlečnim prizvodima… Ukoliko ih uzimate u velikoj količini mogu da vam štete.

Loše masti sadrže trans masne kiseline. One podižu nivo lošeg holesterola, bolesti srca i krvnih sudova, razlog su gojenja i dijabetesa. Trans masne kiseline se nalaze u prženoj prerađenoj hrani, lošim grickalicama…

Nezasićene, zdrave masnoće treba da konzumirate svaki dan i nalaze se u brojnim namirnicama. Zdrave masnoće dobro utiču na mozak, kosu čine sjajnijom, podmlađuju kožu, poboljšavaju kardiovaskularni sistem. Nalaze se u biljnim proizvodima, maslinovo, laneno, sojino ulje. Takođe ih ima u orašastim plodovima, poput oraha, lešnika, badema, u ribi. Ovo su namirnice koje ubijaju glad, a pomažu kod mršavljenja.

Zdrave masti mogu biti mononezasićene i polinezasićene. Monozasićene masti se nalaze u orašastim plodovima i avokadu, dok se polinezasićene masti nalaze u ribi.

Uvrstite u prehranu namirnice koje sadrže dobre masti. Loše masti nisu štetne u malim količinama, zato treba voditi računa.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

Pogledaj još
ZAŠTO TREBA DA PIJETE ČAJ OD MAJČINE DUŠICE